همایش بزرگداشت یعقوب لیث صفاری

به نام خداوند جان و خرد

موسسه ی فرهنگی بزرگمهر حکیم، در دی ماه سال ۱۴۰۳ خورشیدی، همایش بزرگداشت یعقوب لیث صفاری را بر گزار می نماید.
دکتر محمد رسولی( تاریخدان و شاهنامه شناس) مدیر عامل موسسه ی فرهنگی بزرگمهر حکیم  اعلام نمود در پی برگزاری« پیش همایش یعقوب لیث» که در زمستان سال ۱۴۰۲ برپا شد، همایش اصلی و بزرگ در دی ماه ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

مهندس محراب توکلی( روابط عمومی موسسه ی فرهنگی بزرگمهر حکیم ) نیز در توضیح تکمیلی گفت:
این مراسم با مشارکت انجمن روابط عمومی ایران و همکاری دانشگاه تهران انجام خواهد شد.
پیش بینی می شود فراخوان دریافت مقالات و نوشتار افراد علاقمند اعلام شود تا با مشارکت گروه تاریخ دانشکده ی ادبیات دانشگاه تهران، مقالات بررسی علمی شده و در مجلات معتبر و علمی،پژوهشی چاپ و منتشر شود.
رسانه های معتبری مانند روزنامه ی مردمی «صدای ملت»، مجموعه ی خبری « امرداد»، روزنامه ی آسیا، خبرگزاری آسیا نیوز، پایگاه خبری،تحلیلی « اقتصاددان»، رادیو گفتگو و….از جمله رسانه های پوشش دهنده ی خبری این رویداد مهم فرهنگی خواهند بود.
مهندس خسرو رفیعی رییس انجمن روابط عمومی ایران، از مشارکت فعال این انجمن در بزرگداشت یعقوب لیث خبر داد و افزود« با توجه به نقش مهم و موثری که یعقوب لیث صفاری در احیای استقلال ایران عزیز و پاسداری از زبان و فرهنگ ایرانی داشته بر همه ی ما فرض است که یاد آن مرد بزرگ تاریخ را گرامی بداریم.

مهندس محراب توکلی گفت« گروهها و تشکل های دیگری هم ممکن است به ما بپیوندند و کمک نمایند که به مرور اعلام خواهند شد.
وی افزود:  این روابط عمومی به دستور جناب دکتر محمد رسولی، به طور مرتب، روند پیشرفت کار را از طریق رسانه ها به آگاهی و استحضار ملت شریف ایران خواهد رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *